Tuesday 25 November 2008

BApuks@ponDan@makNyah@dLL...

hahahah

aku nak pg mkn tadi..
so si Bo nih bg la idea pg mkn kat Bangsar tuh...nak nasi lemak lak.
mule2 aku igt nak pg mkn kat Dorai je..pkena sup kat situh..sebab smlm tak jadi..
sian Lyna...teringin sangat nak mkn Sup smlm...skali dapat sup maggi je kat Harta...hahahah

so berbalik ke Bangsar tadi, sampai je medan selera situh..dierrang leh pilih satu spot@port atau meja yg berdekatan ngan satu group nih...
dari jauh leh a nampak la 2 laki n 2 separuh lelaki nih...huhu

aku tak tumpukan perhatian sangat kat group tadi sebab dah lapo..terus pg amik nc lemak ayam..

dah pilih2 ayam yg terbaik dr ladang terus aku pg kat meja aku..yang ada si judang jew.
lyna n bo pg amik nc dierang..

aku duduk jew...
tkedu.. aku tgok judang..judang tgok aku..
masing2 tkedu...
nak pecah perut muke masing2 tahan gelak...muahahahahahahahah-dlm hati aku la..
hahahaha

babi perangai si pondan gemuk tak sedar diri tuh...nak mengajar 2 org budak laki sengal tuh..
MENYANYI...
hahahahaha tgh medan selera tuh org nak menikmati makanan, die (si pondan gemuk tak sedar diri tuh) ajar nyanyi..
suare dah macam hanjing sakit tua ada la...hahaha

siap ajar nyanyi ikut idung la itu a ini a..
hahahah

aku tak tau a camne aku leh tahan tadi..si judang bangang leh nak coverline gelak cakap aku bodo ....tak pasal je...hahaha

sekian cite si gemuk pondan ajar nyanyi di bangsar..

harap2 ko jadi la pensyarah vokal yg berjaya..."dikalangan bapok2" or budak laki yg sengal mcm budak 2 org tuh..

muahahahahahahahaha

No comments: