Wednesday 29 October 2008

sangap gile

pergh baru kul 2....
keje smpai pg mkn tido bngun mkn keje blk..
mmg best la kan

keje siang best sebab rase sekejap gile, sedar2 da blk
kalau keje mlm tak pressure lansung , boleh pakai jeans n shirts bese2, bos pun takder
nak wat pe wat la janji jgn tido....hahaha mmg aku tido aa..

tp yg best kalau aku keje, aku leh kuar masuk opis cam ayah aku nyer company..
sebab account yg aku jage server die nih (PepsiCo) still baru lg ngan HP
so server problem sangat la sikit..takder masalah lg la
tu keje aku mgular bak kata kate mira, judang(hahahah), apez dan ramai lg yg jeles..
hahaha

facebook pun da takde modal nak wat per da..
gadis bnyk tp sume nak sombong jer
profile tak nak bg org tgok..wat pe facebook duh kalau tak kasi tgok kan?
haha tapi aku pun same atas sebab2 munasabah...kire tak hipokrit la kan..hahah
tp ada satu gadis name gwen nih..huhuh sgat "baik duh " , die tak hipokrit la sebab aku
leh tgok profile die...hahah

ermm sumpah sangap gile duh..
tak tau nak wat pe da nih...sian fariz da macam macai da jg account delphi..
-masak la ko botak kepala nanti da sebulan keje nanti...hahahhaha

nak pikir pasal duit mmg tak la..aku tau aku susah simpan duit so tak yah cite
pasal keje da cite da
pasal aku, nanti2 la..bnyk mase lg

sebenarnya aku tak berape sure sgt bloggin nih pasal ape...mira ckp pasal nak meluah kan ati la
say what u wanna say n dont think of others people said..
tah la ada betul gak..

tp kalau bace org nye best gak..hahah

sumpah sangap duh mlm ni...

No comments: